zaterdag 27 juni 2015

Parkeren

Het is inmiddels min of meer vanzelfsprekend dat je moet betalen voor het parkeren in het centrum van vrijwel alle steden.  Doesburg vormt daar bij geen uitzondering. Toen we dan ook uitstapten op het parkeerterrein achter een bekende grootgrutter was het eerste waar ik naar keek een parkeerautomaat. Die zag ik staan op een afstand van ongeveer 25 meter. Op deze afstand leek het erop dat het bedienpaneel aan de achterkant van de paal was, maar toen ik dichterbij kwam zag ik dat het bedienpaneel was afgedekt met een metalen plaat. Op de plaat was een briefje geplakt, waarvan ik de tekst pas kon ontcijferen toen ik op leesafstand was.
Het parkeerbeheer deelde mee dat er problemen waren met een aantal parkeermeters. Men was over de problemen nog in overleg. Zolang de problemen niet waren opgelost was het parkeren gratis. Ons als parkeerders werden verontschuldigingen aangeboden voor de ontstane situatie.
Het leek me dat er maar weinig mensen zouden zijn die de ontstane situatie als een bezwaar zouden ervaren. Wie heeft bezwaar tegen gratis parkeren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten