zaterdag 14 april 2012

Weer thuis

We zijn weer thuis. Vandaag moesten we vroeg op (de wekker liep om half vijf af), want we hadden afgesproken elkaar om half zes in de lobby te ontmoeten. Het vliegtuig van Benna vertrok om kwart over acht en dat van Freerk om kwart voor negen, terwijl dat van ons om kwart over negen zou vliegen. En zo stapten we om half zes voor de laatste maal met zijn zessen in de huurauto in de opstelling van de hele week. Freerk aan het stuur, Georges laadde de bagage en stapte helemaal achterin. Benna naast Freerk op de voorbank en de rest daarachter. Het was nu rustig op straat, en Freerk reed alsof hij zijn hele leven links had gereden.
Eenmaal op het vliegveld werd het een emotioneel afscheid na een unieke week en een unieke reis. Een geweldige belevenis om zo met je kinderen op stap te kunnen zijn, dan wordt het reisdoel eigenlijk volstrekt onbelangrijk. Het is heel lang geleden dat we dat hebben kunnen doen.

Onze cityhopper vloog op tijd, zodat we na een perfecte landing om kwart voor twaalf op Schiphol stonden. Toen we onze auto hadden, hadden we wel trek, zodat we onderweg bij Leiden nog een hapje hebben gegeten en omstreeks drie uur thuis waren.

Ik heb dit blog gedurende de reis bijgehouden met behulp van mijn mobiele telefoon. Dat had zo her en daar wat bezwaren. Het kostte enige moeite de tekst zo groot te krijgen dat ik hem zelf kon lezen, de onvermijdelijke tikfouten kon ik haast niet verbeteren, omdat de cursor zich haast niet op de juiste plaats liet zetten, maar wat het ergste was was dat de tekstverwerker al een voorschot nam op de tekst die ik aan het tikken was, waardoor de vreemdste woorden ontstonden. Ik geloof dat ik inmiddels de meeste fouten heb hersteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten